Dansen en vechten
S1, A1: 1992: Bunny, een stuntman in films, rekruteert de ploeterende actrice Honey voor een klus die haar leven in gevaar brengt. 2000: Het idyllische leven van alleenstaande moeder Honey en haar dochter Nadia wordt verstoord als Honeys verleden haar inhaalt. En de vervreemde Bunny ontdekt een waarheid die zijn leven op zijn kop zet!