Dark Was the Night
S8, A9: Teddy wordt weggeroepen voor een andere zaak als Henry met spoed geopereerd gaat worden; Derek en Meredith krijgen eindelijk nieuws over Zola; een patiënt krijgt last van complicaties na een operatie.