Blue Mountain State Dat heet ontgroening, zoek het maar op
S1, A1: Drie eerstejaars die naar Blue Mountain State University gaan, moeten zich aanpassen aan het studentenleven, terwijl ze football, meiden en non-stop ontgroeningen in balans moeten houden.