Shake It Up De Aliëndans
S2, A4: In deze speciale Halloween-aflevering probeert Rocky op het Halloweenbal aan CeCe te bewijzen dat uiterlijk niet alles zegt. Intussen vermoedt Flynn dat zijn nieuwe buurman Zane (gespeeld door Atticus Shaffer) een alien is.