De Angie-Man
S2, A11: Nadat Wills ouders bekennen dat ze geïnspireerd zijn door zijn relatie, waarvan ze denken dat die met Angie is, moeten Will en Angie doen alsof ze een koppel zijn om te voorkomen dat ze scheiden. Ondertussen biedt Douglas aan om Poppy te helpen met klusjes, waarna Poppy ontdekt hoe graag ze eigenlijk de handen vrij heeft.