Comedy Class by Eric and Ramzy De audities starten in Parijs
S1, A1: Éric en Ramzy komen aan in Parijs, waar het allemaal voor hen is begonnen, en gaan op zoek naar nieuw comedy-talent. We ontdekken de eerste 11 talenten die het publiek proberen te overtuigen, maar vooral ook de mentors, dat ze hun plek in de Comedy Class in Parijs verdienen.