S1, A3: Fredrika weet Abu Gharib, de leider van De Beweging, zover te krijgen om haar en Emir vrij te laten. Ze hoort dat Netwerk Zuid achter de ontvoering van de minister zit en treft de 15-jarige informant Rezvan in een bordeel. Na een gewelddadige vlucht verstoppen ze zich bij de moeder van Emir. Rezvan onthult de link tussen Roy Adams van Netwerk Zuid en de rechtsextremistische politicus Filip Bonde.