Home Improvement De Bud Bowl
S5, A20: Als Tim en Jill gaan bowlen met Bud en zijn vrouw, zegt Tim tegen Jill dat hij moet verliezen, omdat hij bang is dat zijn carrière verpest zal worden als ze Bud en zijn vrouw verslaan. Intussen regelt Angela, de vriendin van Brad, dat haar zus een relatie met Randy krijgt.