M*A*S*H De bus
S4, A7: Nadat hun bus midden in de rimboe kapot is gegaan, worden Hawkeye, Radar, Frank, BJ en de anderen gered door een Noord-Koreaan die besluit zich aan hen over te geven. Gelukkig kan hij de bus repareren.