S1, A6: Een machtige rivier slingert in de wildernis van zuidelijk Afrika. De grote overstromingsvlakten trekken dieren aan die in de droge tijd grote afstanden afleggen om deze oase te bereiken. Elk dier kent zijn plaats aan de oevers van de machtige Chobe.