De Dominicaanse Republiek - Deel 1
S7, A6: Het is tijd voor een familievakantie en deze keer in de prachtige Dominicaanse Republiek! Het uitje van de Kardashians krijgt echter een moeizame start wanneer de hormonale Kourtney, die nergens een beslissing over lijkt te kunnen nemen, ervoor zorgt dat zij, Kim en Scott hun vlucht missen!