From Old Country Bumpkin to Master Swordsman De dorpeling vliegt uit met een monster
S1, A4: Om de nieuwe avonturiers te beschermen, bevecht Beryl een gevaarlijk monster. In tegenstelling tot andere tegenstanders reageert het instinctief. Het wordt een woest gevecht dat hij niet kan inschatten. Daarna heeft hij een ontmoeting die zijn toekomst op de kop zal zetten.