From Old Country Bumpkin to Master Swordsman De dorpeling wordt razend van de slechteriken
S1, A5: Beryl ontmoet een zakkenroller. Als hij de wanhoop in haar ogen ziet, wil hij van haar weten hoe het zit, maar dat is niet zo eenvoudig. Met de hulp van Allucia en Lucy probeert hij haar te helpen om zich te bevrijden uit de klauwen van duistere krachten en het kwaad dat haar in de macht heeft.