Nashville De Dunne Draadjes Die Ons Verbinden
S4, A4: Rockster Markus Keen (Riley Smith) stelt eisen aan Rayna als ze het al moeilijk heeft om de mensen om haar heen te bedienen. Layla en Jeff hebben ruzie. Jeff regelt een journalist die Juliette moet volgen op tournee maar na weer een terugval komt ze alleen met pillen en alcohol de dag door en Zoey (Chaley Rose) komt weer bij Scarlett op bezoek.