The Ignorant Angels De familie
S1, A5: Asaf, Serra's neef, komt in Rome aan. Hij is verleidelijk en charmeert de hele groep. Michele en Antonia brengen meer tijd met elkaar door en leren elkaar beter kennen. Vera ontvluchtte haar familie die haar genderidentiteit niet wilde accepteren, maar besluit haar moeder te confronteren met diens vooroordelen.