Spider-Man And His Amazing Friends De fantastische meneer Frump
S1, A3: Meneer Frump, een depressieve dakloze man krijgt een amulet in handen. Met dit amulet wilde Doctor Doom over de wereld heersen. Als Frump zich realiseert wat voor een krachten hij heeft, heeft hij plotseling veel vrienden. Doctor Doom probeert Frump te misleiden om het amulet aan te geven.