S1, A5: De kandidaten zijn aan het eind van hun Latijn en de tortilla-uitdaging maakt haar reputatie waar met een explosie aan gelach. De kandidaten hebben nog maar één doel voor ogen: de grote finale halen! Wie zal de trofee winnen in deze speciale editie? Wie zal 150.000 euro winnen voor het goede doel?