Sneaky Pete De feeks
S1, A4: Aangetrokken door de belofte van groot geld in de kluis van het borgkantoor, probeert Marius Pete's familie te bewerken. Hij heeft echter moeite met Taylor, die gewelddadig is en zelf een geheim meedraagt.