S1, A4: Zarar is opnieuw bezig bomaanslagen voor te bereiden in de stad Jaipur. Hij slaagt in zijn dodelijke opzet. Wanneer Kabir over de explosies hoort, begint hij meteen zelf een illegaal onderzoek in Jaipur.