Wilde Rotsen De Grenslanden
S1, A1: Kuddes wapiti's en elanden leven samen met roofdieren zoals beren en wolven in de Rockies. Zie hoe wapiti's en visarenden voedsel zoeken in Kootenay, en ontdek waarom het verwijderen van wolven uit een ecosysteem enorme gevolgen kan hebben.