Courtois, de terugkeer van de nummer 1 De grote finale
S1, A4: Courtois viert zijn 32e verjaardag tijdens een weekend vol spanning en verrassingen. Real Madrid bereikt een plaats in de finale van de Champions League. Aan de horizon ligt zijn grote droom om opnieuw kampioen te worden en te bewijzen dat de nummer één terug is: Thibaut Courtois.