The Expanse De Grote Leegte
S1, A2: Holden en zijn team vechten voor hun leven in een zwaar beschadigde shuttle, the Knight. Op het Ceres station blijkt het dat Julie Mao moeilijker te vinden is dan Miller had gedacht nadat hij ontdekt dat ze banden heeft met de Outer Planets Alliantie; een extremistische politieke beweging die vecht voor de rechten van de kolonien in de asteroïde gordel.