De onwaarschijnlijk waanzinnige wereld van Gumball De hamburger
S1, A1: Gumball en Darmwin zijn verslaafd aan Joyful Burger en willen gezond eten. Het boosaardige bedrijf heeft echter een monopolie op de voedingsindustrie.