Ally McBeal De hindernisbaan
S4, A18: Ally neemt het op tegen Larry, die een 'klein mens' vertegenwoordigt die niets over zijn lengte heeft gezegd tegen een vrouw op een datingwebsite. Cassandra komt naar LA om John te zien, en Jackson vertelt Ling dat hij verliefd op haar is.