Shake It Up De Ijsdans
S1, A12: Wanneer de kachel het begeeft in Rocky's flatje, nodigt Cece Rocky en haar familie uit bij haar in te trekken, waar ze na een tijdje aardig op elkaars lip gaan zitten. Ondertussen bouwen Ty en Flynn een man cave om even bij te komen.