S1, A4: Fredrika trekt aanwijzingen buiten Järva na terwijl Emir zich bij de bende van Roy Adams voordoet als drugshandelaar. Hij treft wapens aan en aanwijzingen voor een bredere samenzwering. Fredrika gaat langs bij haar ex Ian, die banden heeft met Filip Bonde en wordt gedrogeerd. Emir vindt EBH, maar wordt bewusteloos geslagen door Adams.