S2, A12: Als Gunther en CeCe verkozen worden tot gastdansers op "Good Morning, Chicago", moet Rocky haar jaloezie bedwingen en bedenkt Tinka een plan om CeCe te vervangen. Deuce en Flynn helpen Ty zijn rapvaardigheden te verbeteren.