Bosch: Legacy De keerzijde
S1, A1: Harry Bosch, die nu een privédetective is, wordt ingehuurd door miljardair Whitney Vance om een ​​persoonlijke kwestie met grote gevolgen te behandelen. De man die 1,5 jaar geleden opdracht gaf haar te vermoorden gaat vrijuit, dus roept een boze Honey 'Money' Chandler Bosch op om dit ongedaan te maken. Beginnend patrouilleagent Maddie Bosch wordt toegewezen aan een trainingsagent.