Ugly Betty De Kinderen Mankeren Niets
S2, A17: Betty heeft het moeilijk met het verlies van Henry en richt zich op Gio. De familie Meade worstelt met de terugkeer van Wilhelmina. Hilda en coach Tony Diaz realiseren zich dat ze elkaar leuk vinden. Betty krijgt een schrijfopdracht van Claire.