Wilde Vogels van Australië De Kleine Pinguïn
S1, A1: Volg het verhaal van Harry en Sally, een pinguïnkoppel dat leeft in een van de grootste kolonies op aarde voor de Australische kust. Kijk hoe toegewijd deze loopvogels zijn aan hun familie.