Goosebumps De koekoeksklok des onheils
S1, A3: James wil wanhopig graag dat mensen hem leuk vinden. Op het Halloweenfeest belandt James in een oneindige tijdlus waarin hij dezelfde nacht telkens weer opnieuw beleeft, maar uiteindelijk ontsnapt hij, hand in hand met zijn grote liefde. Dit sprookje verandert al snel in een nachtmerrie.