De kooi
S1, A2: Het onderzoek naar de moordenaar van Rosie begint bij de ondervraging van de ouders van het vermiste meisje, Stan en Mitch. Maar Sarah en Holder laten ook haar vrienden en gemeenteraadslid Richmond niet ongemoeid.