De laatste kerst
S3, A10: Net als de Maya’s denkt Virginia dat de wereld op 21 december 2012 zal eindigen, dus begint ze tegoedbonnen te verzamelen om een voorraad in te slaan en dwingt ze de familie om te trainen voor de apocalyps. Jimmy is vastberaden om Hope de beste kerst te geven, omdat het de eerste zal zijn die ze zich herinnert, en Maw Maw probeert haar bucketlist af te werken voor het einde van de wereld.