S1, A4: Met de play-offs voor de deur loopt Zach Bogosian een schouderblessure op en bezeert Zach Hyman zijn knie. Nick Foligno zegt zijn familie in Columbus gedag en begroet zijn nieuwe teamgenoten in Toronto. Terwijl de Leafs de topclubs in het noorden opjagen, aast Matthews op de NHL-topscorertitel. Nylander en zijn vrienden krijgen wat rust. De geheime club in de Maple Leafs-kleedkamer wordt onthuld.