Ugly Betty De Late Uurtjes
S1, A7: Betty mag een chic nieuw hotel recenseren, dus krijgt ze even pauze van de problemen van haar familie. Daniel is niet blij wanneer Sofia Reyes (Salma Hayek) en haar team gaan bivakkeren in de vergaderzaal van Mode.