S1, A2: Kraven de Jager is in New York om zijn prehistorische dieren te tonen. Maar, deze show is slechts een dekmantel voor zijn plan om met een dinosaurusleger New York te veroveren. Hij steelt een zeldzame robijn (Het oog van India) en ontvoert Firestar omdat zij met haar krachten een groei-versterker kan aansturen om zo de dinosauruseieren te laten uitkomen.