Shake It Up De Modellendans
S1, A18: Rocky krijgt een contract aangeboden als model in New York, maar wil haar vrienden en familie niet achterlaten. Haar vrienden proberen haar te helpen door net te doen alsof het ze niks boeit, zodat ze gaat en een rijke ervaring op kan doen.