De nacht van Lorena
S1, A1: Middenin een nacht in juni 1993 snijdt een jonge vrouw de penis van haar man af, blijkbaar in een vlaag van woede. John en Lorena's tegenstrijdige verklaringen over de aanval exploderen in de wereldwijde media en de rechtszaal. Mensen in het land kiezen een kant als een hernieuwde strijd tussen de seksen de 24-uurs cyclus van tv-nieuws beheerst.