S1, A2: De Okavango Delta in Afrika is een van de meest vermaarde wildernisgebieden ter wereld. Het herbergt een grote verscheidenheid aan Afrikaanse wilde dieren, van de grote vijf megafaunasoorten tot meer dan 400 vogels en 70 soorten zeldzame vissen.