De onenightstand-wedstrijd
S4, A15: Ben en Riley besluiten een spelletje te doen: wie het eerst met een vreemde zoent, heeft gewonnen. Riley heeft het op Ross gemunt, een lange, donkere, knappe klant in de bar, terwijl Ben afstevent op een andere klant, Jessica. Ondertussen gebruikt Bonnie het kantoor van Riley voor haar makelaarsbedrijf en doet Danny een grote investering voor de toekomst.