101 Dalmatian Street De Perfecte Match / In Vuur en Vlam
S1, A105: Dylan is doodsbang als Dolly's BFF Roxy Rottweiler onthult dat ze verliefd op hem is. Dolly gaat mee naar haar vaders werk, maar raakt teleurgesteld door de saaie sfeer.