S1, A3: De moord op de tienerdochter van een machtige federale rechter leidt The Lightman Group naar een competitieve middelbare school, waar goede cijfers halen het enige is wat telt. Het team onderzoekt ook een NASA-piloot die ervan beschuldigd wordt een vliegtuig van 250 miljoen dollar opzettelijk te hebben laten neerstorten.