Mickey and the Roadster Racers De race om de rode robijn / Theetijdtrammelant!
S1, A7: Mickey en Minnie vieren hun racejubileum in Londen, maar Mickey is vergeten een cadeautje voor Minnie te kopen! De Handige Hulpjes mogen op theevisite bij de koningin.