De rattenkoning
S5, A5: Nick (David Giuntoli) en Hank (Russell Hornsby) worden naar de plaats delict geroepen wanneer drie Wesen op een lokale stortplaats gaan jagen en meer krijgen dan ze verwacht hadden en twee dood worden gevonden nadat ze de mythische rattenkoning tegenkomen.