Light Shop De rechercheur
S1, A3: Rechercheur Sungsik onderzoekt de dood van een oude man die in zijn district heeft plaatsgevonden. Het lijkt een natuurlijke dood, maar alles ter plekke ziet er onnatuurlijk uit. De rechercheur, niet in staat de zaak te sluiten, gaat zelf op onderzoek uit om aanwijzingen te vinden.