It's Always Sunny in Philadelphia De serveerster gaat trouwen
S5, A5: Dee is jaloers, omdat de serveerster eerder gaat trouwen dan zij, dus ze doet alles in haar macht om de bruiloft te laten ontsporen. Ondertussen leiden de jongens Charlie af door afspraakjes voor hem te regelen.