De Stopdans
S3, A8: CeCe krijgt een beschamende klus in het winkelcentrum als dansende puist, maar zet door om aan Rocky en Logan te bewijzen dat ze niet altijd halverwege ergens mee stopt. De meiden krijgen daarnaast nieuws te horen over de toekomst van "Shake It Up, Chicago", dat alles op losse schroeven zet.