De strijder Necaxa
S1, A3: Terwijl Eva Longoria en Club Necaxa de blessure van Alexis Peña verwerken, haalt het team de historische rivaal Emilio 'Pelon' Lara binnen als nieuwe verdediger. Het verhaal van een toegewijde fan onthult de ware betekenis van loyaliteit. De spanning stijgt en een vurige wedstrijd loopt uit de hand.