Shake It Up De Triodans
S2, A2: Rocky en CeCe zijn teleurgesteld als een onbekende dansgroep mag openen bij "Shake It Up, Chicago", maar één van de leden, Julio, weet vriendschap met hen te sluiten. De gemoederen lopen hoog op als Rocky, CeCe en Tinka om zijn aandacht vechten. Intussen probeert Flynn Henry's rol als invalleerkracht te ondermijnen en beginnen Deuce en Dina een vriendschappelijke, zakelijke concurrentie.