Star Wars: The Clone Wars De verdwenenen, deel 1
S6, A8: De vredige wereld van Bardotta en zijn mystieke gewoontes worden bedreigd door een eeuwenoude voorspelling en de hoogste spirituele leiders zijn verdwenen. Koningin Julia van Bardotta roept de hulp in van haar steun en toeverlaat in de Senaat, Jar Jar Binks. De Jedi-raad erkent het belang van Bardotta's spirituele evenwicht en stuurt Mace Windu om Binks te vergezellen en onderzoek te doen.